loading...

موزدایی

موزدایی با وکس اپیلاسیون از ریشه با استفاده از پوشش یک ماده چسبنده مانند موم، مواجه شدن با موهای بدن، و سپس حذف این پوشش و کشیدن مو از فولیکول است. موهای جدید به مدت چهار تا شش هفته دوباره رشد نخواهند

موزدایی با وکس اپیلاسیون از ریشه با استفاده از پوشش یک ماده چسبنده مانند موم، مواجه شدن با موهای بدن، و سپس حذف این پوشش و کشیدن مو از فولیکول است. موهای جدید به مدت چهار تا شش هفته دوباره رشد نخواهند کرد، اگرچه بعضی از مردم در یک هفته به دلیل رشد موهایشان در یک دوره رشد مو دیگر بدن رشد می کنند. تقریبا هر قسمت از بدن را می توان از جمله ابرو، چهره، موهای ناحیه شکم ، پاها، بازوها، پشت، شکم، دست و پاها استفاده کرد. بسیاری از انواع موم مناسب برای از بین بردن موهای ناخواسته وجود دارد.

وکس موزدایی با گسترش موم نازک بر روی پوست انجام می شود. یک نوار پارچه یا کاغذی اعمال می شود و محکم فشرده می شود، نوار را به موم و موم به پوست وصل می کند. پس از آن نوار به سرعت در برابر جهت رشد مو متبلور می شود، به طوری موازی که ممکن است به پوست برای جلوگیری از آسیب به پوست. این موم را همراه با مو حذف می کند. اشکال مختلفی از الیاف نوار یا الیاف نرم وجود دارد: نوار گرم، سرد و یا پیش ساخته شده. بر خلاف موم سرد، موم گرم با دستگاه وکس به راحتی بر روی پوست گسترش می یابد. اکسید سرد ضخیم تر است، که باعث می شود که پوست به راحتی روی پوست گسترش یابد. نوارهای ساخته شده از پیش ساخته شده با موم بر روی آنها هستند و در اندازه های مختلف برای استفاده از مناطق مختلف می آیند.

وکس و موم با دستگاه اپیلاسیون Stripless (به عنوان مخلوط با موم نوار)، همچنین به عنوان موم سخت نامیده می شود، ضخیم و بدون نوار پارچه یا کاغذ استفاده می شود. موم سپس آن را سرد می کند، بنابراین اجازه می دهد آسان آسان توسط درمانگر بدون کمک از پارچه و نوار. این روش موم بسیار مفید است برای افرادی که دارای پوست حساس هستند. موم Stripless به پوست همانطور که موم نوار را نمی پذیرد، به طوری که آن را به عنوان گزینه مناسب برای پوست حساس به عنوان موهای بهتر است راحت تر حذف می شود، زیرا موم سخت موهای خود را محکم می کند. روش اصلاح بی رویه نیز می تواند کمتر دردناک باشد.

دستگاه وکس

رویا بازدید : 43 چهارشنبه 26 تیر 1398 زمان : 11:43 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
آرشیو